COREfit.

Search Our Site

Νυχτοπερπατήματα στο ψυγείο: 10 τροφές που θα σε χορτάσουν χωρίς να σε... παχύνουν

Εντάξει, όλοι το έχουμε κάνει κάποια στιγμή στη ζωή μας...

Aυτές οι 6 παραλλαγές της άσκησης σανίδας δεν απαιτούν άρση βαρών και η παρουσία σου στο γυμναστήριο είναι εντελώς προαιρετική.

Ο μύθος καταρρίπτεται: Η άσκηση κοιλιακών που θα πρέπει να αποφεύγεις...

Πονοκέφαλο έχει προκαλέσει σε όλους του απανταχού λάτρεις της γυμναστικής ένα άρθρο του Navy Times, μιας ανεξάρτητης έκδοσης που καλύπτει θέματα του αμερικανικού ναυτικού, το οποίο υποστηρίζει ότι η... πιο κλασσική άσκηση κοιλιακών θα πρέπει να αποφεύγετε.

Το συστατικό στο πρωινό που θα εκτοξεύσει τον μεταβολισμό σας στα ύψη!

Το πρωινό είναι το γεύμα που μας τροφοδοτεί με ενέργεια για τις σωματικές και πνευματικές μας λειτουργίες και που ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας.

Πώς να κάψεις λίπος για να αποκτήσεις γράμμωση

Επειδή η διατροφή παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο στην εκπλήρωση αυτού του στόχου ξεκίνα να μειώνεις το λίπος. Χάσε κιλά και κάψε λίπος χωρίς να το καταλάβεις με αυτά τα tips. Το παν για τη γράμμωση είναι η προετοιμασία και η οργάνωση!

Βάλτε στη ζωή σας το μύρτιλο

Ίσως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε δει ή έχουμε γευτεί μύρτιλα (bilberries), όμως πόσοι γνωρίζουν τα οφέλη που κρύβει για την υγεία μας. Πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, το μύρτιλο θεωρείται από πολλούς ένα superfood που ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια έχει κεντρίσει την προσοχή μας. Τα μικρά μπλε μύρτιλα εντοπίζονται κυρίως στη Βόρεια Ευρώπη, ενώ μοιάζουν πολύ και με τα blueberries.

Το στρες παχαίνει: Επιβραδύνει το μεταβολισμό και αυξάνει την ινσουλίνη

Υπάρχουν μέχρι σήμερα ενδείξεις ότι οι άνθρωποι με αυξημένα επίπεδα στρες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για παχυσαρκία. Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι σε συνθήκες άγχους και στρες, οδηγούμαστε να καταναλώνουμε πιο παχυντικά φαγητά.

5 τρόποι γυμναστικής που ξεχωρίζουν, σύμφωνα με το Harvard

Μάντεψε! Το γυμναστήριο και το τρέξιμο δεν είναι μέσα σε αυτούς.

Αν νομίζεις ότι το να τρέξεις σε Μαραθώνιο είναι ο πιο γρήγορος τρόπος άσκησης για το σώμα σου, ο καθηγητής Ιατρικής Σχολής του Harvard, I-Min Lee, σε ενημερώνει ότι κάνεις λάθος.

Ωμέγα -3 λιπαρά οξέα: γιατί πρέπει να τα εντάξεις στη διατροφή σου;

Ακούς κατά καιρούς για κάποια θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την υγεία σου αλλά ίσως να μην ξέρεις εάν λαμβάνεις τη σωστή ποσότητα. Αυτό σίγουρα αφορά τα ωμέγα-3: γιατί πρέπει να τα εντάξεις στη διατροφή σου;
Τι είναι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα;

Τσικνοπέμπτη: Τι πρέπει να προσέξετε αν έχετε χοληστερίνη

Μέρες γιορτής και κρεατοφαγίας αυτές που διανύουμε και όλοι φυσικά, έχουν το μυαλό τους στο φαγητό, τη διασκέδαση και το Καρναβάλι. Κάποιοι άνθρωποι, όμως, αυτές τις μέρες κινδυνεύουν περισσότερο. Τα άτομα με υψηλή χοληστερίνη έχουν ένα λόγο παραπάνω να προσέχουν τη διατροφή τους.

Η ποσότητα του καφέ που πίνουμε επηρεάζεται από τα γονίδιά μας

Τα γονίδια επηρεάζουν την ποσότητα του καφέ που πίνει ο καθένας μας, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Scientific Reports από Βρετανούς ερευνητές με επικεφαλής τον δρ Nicola Pirastu από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new