COREfit.

Search Our Site

Urban hiking: Η αστική πεζοπορία καίει τρελές θερμίδες, χωρίς να το καταλαβαίνεις!

Γιατί να κάνεις urban hiking; Ακολουθώντας άγνωστες διαδρομές στην πόλη σου ανακαλύπτεις νέα πράγματα και καις θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνεις! 

Όταν ο James Corden ακολούθησε την προπόνηση του Wahlberg

Αφού είδε το καθημερινό πρόγραμμα του Mark Wahlberg, ο οποίος ξυπνάει στις 2:30 π.μ. και κάνει προπόνηση στις 04:00π.μ, ο James Corden αποφάσισε να υιοθετήσει το πρόγραμμά του για μια μέρα και πήγε στο σπίτι του Mark για να πάρει μια γεύση από το 4am workout club.

DIY: 3 σπιτικές συνταγές για ρόφημα ηλεκτρολυτών

Μάθε να φτιάχνεις μόνος σου ένα ρόφημα ηλεκτρολυτών και αναπλήρωσέ τους μετά την προπόνηση! Υπάρχουν πολλοί τρόποι για αναπληρώσεις τους ηλεκτρολύτες σου και να εξοικονομήσεις μερικά ευρώ, προετοιμάζοντας το δικό σου αθλητικό ποτό που το σώμα σου θα το λατρέψει.

89χρονος κάνει άρσεις θανάτου με 187 κιλά

Η γυμναστική είναι τρόπος ζωής πολλών ανθρώπων, και σίγουρα δεν έχει όριο ηλικίας όπως απέδειξε ο 89χρονος Joe Stockinger, ο οποίος κάνει άρσεις θανάτου με 187 κιλά!

Ψητό στήθος κοτόπουλο, με αβοκάντο και σαλάτα από λευκή κινόα με λαχανικά

Η πρωτεΐνη αποτελεί ίσως και το σημαντικότερο θρεπτικό συστατικό για τον αθλητή και η συνιστώμενη πρόσληψη είναι 1,2 -1,6 g/kg, ανάλογα με το αν η άσκηση εστιάζει σε ένταση ή αντοχή.

 Skyrunner Series Greece 2018 "Hercules Marathon"

Η αντίστροφη μέτρηση για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος Skyrunner Series 2018, έχει ξεκινήσει, με τον προτελευταίο αγώνα της σειράς, τον Μαραθώνιο Οίτης «Ηρακλής» να διεξάγεταιτο Σαββατοκύριακο 15 και 16 Σεπτεμβρίου στην Υπάτη.

Ένα γρήγορο fitness session με τον Νικόλα Πλυτά!

Ο 22χρονος Νικόλας Πλυτάς μας έχει συνηθίσει να παίρνει τη σανίδα του και να ανακαλύπτει συνεχώς τα πιο απρόσμενα μέρη για να βγάζει τα εντυπωσιακά του tricks! Αυτή τη φορά, αφήνει στην άκρη το board του και μας μιλάει για τη γυμναστική, τη διατροφή, τους φόβους του, αλλά και για το πως θα βελτιώσεις τα skills σου!

Tips για να προπονείσαι σωστά & αποτελεσματικά αυτό το καλοκαίρι

Ο personal trainer Ben Longley μοιράζεται μερικές χρήσιμες συμβουλές για την υγεία και τη φυσική κατάσταση, που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τους στόχους σου πιο γρήγορα.

Υπάρχουν πολλοί μύθοι και παρανοήσεις γύρω από την υγεία και τη φυσική κατάσταση. Βομβαρδιζόμαστε συνεχώς από διαφημίσεις και άρθρα σχετικά με νέες δίαιτες, προγράμματα προπόνησης και αντικρουόμενες μελέτες για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε.


"Ως personal trainer για περισσότερα από 12 χρόνια, πιάνω τον εαυτό μου να συζητά με διαφορετικούς ανθρώπους για τα ίδια θέματα. Για να μπορέσεις να απαντήσεις κάποιες από αυτές τις ερωτήσεις, σου παραθέτω μερικά πράγματα που έχω μάθει, ώστε να ξεκαθαριστεί οποιαδήποτε σύγχυση υπάρχει στο μυαλό σου και να σε βοηθήσουν να είσαι υγιής".


1. Δεν υπάρχουν γρήγορες δίαιτες, εύκολη λύση ή μαγικά χάπια όταν πρόκειται για απώλεια βάρους ή καλή φυσική κατάσταση
"Συγγνώμη αν σου χαλάω το συννεφάκι, αλλά είναι αλήθεια. Μπορείς σίγουρα να επιταχύνεις τη διαδικασία, να αποφύγεις λάθη και να μεγιστοποιήσεις την προσπάθεια σου με δοκιμασμένες μεθόδους, αλλά η λέξη-κλειδί εδώ είναι η προσπάθεια. Η σκληρή δουλειά και η πειθαρχία είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Το κόλπο είναι να γνωρίζεις και να εφαρμόζεις τις συμβουλές και τις μεθόδους που είναι πιο αποτελεσματικές, ώστε να είσαι σε θέση να μεγιστοποιήσεις το χρόνο απόδοσης σου."

2. Η ζυγαριά δεν αποτελεί τη σωστή μέθοδο για να παρακολουθείς την απώλεια λίπους
"Εάν δεν έχεις πάνω από 10-15 κιλά να χάσεις, τότε η ζυγαριά δεν αποτελεί τον σωστό σύμβουλο. Το ζήτημα με τη ζυγαριά είναι ότι δεν κάνει διάκριση μεταξύ μυών και λίπους και οι περισσότεροι άνθρωποι δυστυχώς δεν γνωρίζουν ότι η αύξηση της μυϊκής μάζας, σε βοηθά στη μείωση του σωματικού λίπους και σε κάνει να φαίνεσαι πιο αδύνατος και υγιής. Η απώλεια μυών είναι κακή, η αύξηση των μυών είναι καλή, αλλά η ζυγαριά δεν μπορεί να στο δείξει αυτό!"

3. Μυϊκή καταπόνηση
"Ακριβώς επειδή δεν πονάς την επόμενη μέρα, μην νομίζεις ότι δεν προπονήθηκες αποτελεσματικά. Μερικοί άνθρωποι τείνουν να νιώθουν πιο εύκολα μυϊκό πιάσιμο συγκριτικά με άλλους και αυτό εξαρτάται από τις φλεγμονές του οργανισμού σου αλλά και από την εξοικείωση σου με τη γυμναστική."

4. Η λάθος τεχνική εκτέλεσης των ασκήσεων μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό
"Πολύ συχνά στη βιομηχανία της γυμναστικής δεν δίνεται η απαραίτητη προσοχή στην σωστή τεχνική εκτέλεσης των ασκήσεων. Ενώ η ποιότητα των κινήσεων και η τεχνική δεν είναι «η ουσία» που θα σε παρακινήσει για να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι, εντούτοις είναι η πιο σημαντική και αυτή που θα σε κάνει να δεις στο σώμα σου τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η κακή τεχνική μπορεί να οδηγήσει σε οξεία ή μακροχρόνια χρόνια βλάβη."

5. Η θέληση είναι το νούμερο ένα όταν θες να δεις αποτέλεσμα
"Εάν έχεις θέληση για βελτίωση -θα έχεις και αποτέλεσμα. Ο αρνητισμός δεν σε βοηθάει. Υπάρχει άμεση συσχέτιση μεταξύ θέλησης και επιτυχίας, ανεξάρτητα από τη γενετική και τη φυσική σου κατάσταση."


6. Μην επαναπαύεσαι στη ιδέα ότι όσο μεγαλώνεις μειώνεται η σωματική σου απόδοση

"Κανένας από εμάς δεν πρόκειται να ζήσει για πάντα, αλλά όσο περισσότερο αποφεύγεις τις ανθυγιεινές συνήθειες, τόσο καλύτερα θα μπορείς να αντιμετωπίσεις την πάροδο του χρόνου. Η αιτία δεν είναι η ηλικία, αλλά ο τρόπος ζωής που ακολουθείς μέσα στο πέρασμα των χρόνων, που μπορεί να είναι επιζήμιος για το σώμα σου."
"Είναι το επί σειρά 10 ετών κάπνισμα χειρότερο από το κάπνισμα επί πέντε χρόνια; Είναι πιο επώδυνο το να χτυπάς το κεφάλι σου σε έναν τοίχο για 10 λεπτά από το να το χτυπάς 5’; Φυσικά η απάντηση είναι ναι, και δεν έχει τίποτα να κάνει με την ηλικία."

7. Η άσκηση είναι ακριβώς όπως το βούρτσισμα των δοντιών σου
"Κανείς δεν τρελαίνεται για το βούρτσισμα των δοντιών, αλλά ξέρεις ότι πρέπει να γίνει και απλά το κάνεις. Και δεν πλένεις τα δόντια σου 5 μέρες τη μια εβδομάδα και 1 μέρα την άλλη, αλλά το κάνεις καθημερινά και συστηματικά. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την άσκηση, η οποία θα πρέπει να είναι ένα φυσιολογικό μέρος της ρουτίνας σου."


8. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλουν στην υγεία και τη φυσική σου κατάσταση
"Κάποιοι άνθρωποι είναι εκ γενετής πιο δυνατοί και υγιείς. Άλλοι άνθρωποι αργούν να ξεκινήσουν τη σωστή διατροφή και την άσκηση και έτσι τρέχουν για να «προλάβουν». Άλλοι άνθρωποι μεγαλώνουν χωρίς να διατρέφονται σωστά ή να γυμνάζονται. Κάποιοι άλλοι πρέπει απλώς να προσπαθούν σκληρότερα από άλλους για να πάρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Είμαστε όλοι διαφορετικοί. Είναι σημαντικό να καταλάβεις πού βρίσκεσαι και πού θέλεις να φτάσεις, ώστε να προσαρμόσεις τη διατροφή και την άσκηση σου αντίστοιχα."


9. Η αποθεραπεία μετά την άσκηση είναι εξίσου σημαντική με την ίδια την προπόνηση
"Ένα υγιές γεύμα μετά την προπόνηση, επτά έως εννέα ώρες ύπνου, μείωση του στρες και ορισμένοι χρόνοι διακοπής είναι απαραίτητα για ένα ισορροπημένο πρόγραμμα και βέλτιστα αποτελέσματα. Δεν βλέπεις αποτέλεσμα μόνο από την προπόνηση, αλλά και από την σωστή αποθεραπεία του οργανισμού σου."

10. Είσαι ότι τρως
"Αυτό που τρως (ή δεν τρως) μπορεί να έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην υγεία σου και να θέσει τις βάσεις για τη σωματική σου ικανότητα."
"Αλλά επίσης να σκέφτεσαι την ποιότητα του φαγητού που επιλέγεις. Αν είναι φρούτο ή λαχανικό, πώς καλλιεργήθηκε; Αν είναι ζώο, πώς θανατώθηκε; Ζούσε σε κλουβί ή τριγυρνούσε ελεύθερο; Ήταν γεμάτο με ορμόνες και αντιβιοτικά; Το φαγητό σου είναι τόσο καλό όσο η υγεία του φυτού ή του ζώου από το οποίο προήλθε. Είσαι αυτό που τρως."


11. Αν ψάχνεις για δικαιολογίες, θα βρεις πάντα μια
"Τότε απλά θυμήσου ότι κάπου στον κόσμο υπάρχει κάποιος άλλος, που ήταν σε χειρότερη κατάσταση από εσένα και που τελικά πέτυχε τον στόχο του."

 

12. Τα αποτελέσματα δεν είναι «γραμμικά»

"Μην περιμένεις να δεις αποτέλεσμα σε εβδομαδιαία βάση. Μερικές φορές τα πράγματα πρέπει να συνδυαστούν για δεις μεγάλη αύξηση στην απώλεια λίπους. Αγκάλιασε το αποτέλεσμα."

13. Υπάρχουν πολλοί τρόποι βελτίωσης της διατροφής σου
"Δεν γίνεται όλοι οι άνθρωποι να έχουν ακριβώς το ίδιο διατροφικό πρόγραμμα, εφόσον όμως οι βασικές αρχές είναι κοινές για όλους -να τρως ολόκληρα γεύματα, να μειώσεις τα επεξεργασμένα τρόφιμα, να παρέχεις στο σώμα σου επαρκή θρεπτικά συστατικά για να διατηρείς την υγεία, τη φυσική κατάσταση, τους μυς και τη δύναμη σου."


14. Είσαι αυτό που τρως και ο τρόπος που ασκείσαι
"Αυτό θα συμβεί και σε ένα, σε πέντε ή δέκα χρόνια από τώρα. Τι τρως και πως ασκείσαι καθημερινά; Και τι αλλαγές είσαι διατεθειμένος να κάνεις για να επιτύχεις τους στόχους σου;"

Πηγή:

Επιμέλεια: Όλγα Φωτιάδου

Zagori Mountain Running: Tα αποτελέσματα του 6ου αγώνα της σειράς Skyrunner Series Greece 2018

Για 8η συνεχή χρονιά το μαγευτικό Ζαγόρι, συγκεντρώνει τα βλέμματα των απανταχού φίλων του ορεινού τρεξίματος, αφού στις καταπράσινες πλαγιές του, θα διεξαχθεί ένας απο τους ωραιότερους αγώνες στην Ελλάδα. Απο τις 20 ως της 22 Ιουλίου, το Ζαγόρι θα γίνει πόλος έλξης για τους καλύτερους αθλητές ορεινού τρεξίματος απο κάθε μέρος του πλανήτη, που θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα όριά τους σε έναν απο τους πλέον δημοφιλείς αγώνες, τον 6ο κατά σειρά στο πρωτάθλημα του 2018 Skyrunner Series.

Olympus Marathon: Tα αποτελέσματα του 5ου αγώνα της σειράς Skyrunner Series Greece 2018

Η 15η έκδοση του Olympus Marathon, που διεξήχθη στο μυθικό βουνό του Ολύμπου, είχε μεγάλο πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Θεοδωρακάκο, ο οποίος έκλεψε τις εντυπώσεις τερματίζοντας πρώτος στην απαιτητική διαδρομή των 44 χιλιομέτρων (με 3.300 μ. θετικής υψομετρικής) που αποτελεί και τον 5ο αγώνα της σειράς Skyrunner Series 2018.

9 από τα πιο cool σημεία για yoga στον κόσμο

Φαντάζεσαι να μπορούσες να κάνεις yoga σε μια πολυτελή υποβρύχια σήραγγα ή ακόμη κάτω από τη σκιά του βουνού Έβερεστ; Και όμως μπορείς! Δες εδώ τα πιο απίθανα μέρη για yoga στον πλανήτη.

300x250 blank

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new