COREfit.

Search Our Site

Πρωτεΐνη στη Vegan διατροφή

Από πού μπορούμε να πάρουμε την πρωτεΐνη σε μια vegan ή χορτοφαγική διατροφή;

Αυτό είναι κάτι που πιστεύω κάθε vegan έχει ρωτηθεί. Η κοινωνία, η διαφήμιση και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έχουν κάνει μια εκπληκτική δουλειά που κάνει τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι η πρωτεΐνη προέρχεται μόνο από το κρέας όταν στην πραγματικότητα όλα τα φυτικά τρόφιμα περιέχουν πρωτεΐνες. Επιπρόσθετα, είναι πολύ καλύτερα για εσάς, επειδή περιέχουν επίσης έναν τόνο βιταμινών, ινών και μετάλλων που δεν θα βρείτε σε ζωικά προϊόντα.

AFTERBURN TRAINING-EPOC: Το κλειδί για ταχύτερο αδυνάτισμα & πώς θα το πετύχουμε

Στο παρακάτω άρθρο θα αναλύσουμε τι είναι το AFTERBURN TRAINING/EPOC και σε τι ωφελεί τον οργανισμό μας στην προσπάθεια μας να κάψουμε παραπάνω θερμίδες.

Οδηγός αγοράς: Πώς να επιλέξεις σωστά παπούτσια για τρέξιμο

Με τόσες πολλές επιλογές που υπάρχουν στην αγορά μπορεί να σε δυσκολεύει η επιλογή ενός running παπουτσιού που να ταιριάζει απόλυτα σε σένα.

Ηip Thrusts: Χτίσε δυνατούς γλουτούς με αυτές τις ασκήσεις (videos)

Υπάρχουν τέσσερις ασκήσεις ποδιών που κάθε αθλούμενος πρέπει να κάνει. Πιθανότατα κάνεις ήδη τρεις από αυτές: Squats, Deadlifts και Bulgarian Split Squat.

Ινσουλίνη - Ρύθμιση σακχάρου στο αίμα για μείωση του λίπους και αύξηση των μυών

Το χάσιμο βάρος και το χτίσιμο των μυών είναι δύο απόλυτοι στόχοι για οποιονδήποτε ταξιδιώτη στον κόσμο του fitness. Αυτό που μερικοί δεν λαμβάνουν υπόψη τους είναι ο ζωτικής σημασίας ρόλος των ορμονών μας στον καθορισμό της επιτυχίας σε επίπεδο διατροφής, δίαιτας και άσκησης.

Γιατί ζαλίζεσαι μετά το τρέξιμο;

Η αίσθηση ζάλης μετά το τρέξιμο μπορεί να είναι μια τρομακτική εμπειρία. Ανεξάρτητα από το πόσο σοβαρά είναι τα συμπτώματά σου, η ζάλη είναι κάτι για το οποίο πρέπει να ξέρεις που οφείλεται: κόπωση, έλλειψη ενέργειας, μη αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών, υψηλές θερμοκρασίες και αφυδάτωση, ειδικά σε μη καλά προπονημένους δρομείς, με επιπλέον κιλά. Αν σε πιάνει και σένα ζάλη μετά το τρέξιμο δες που οφείλεται. Είσαι στο τρέξιμο; 

Πώς να μείνεις fit τις γιορτές, χωρίς να φορτωθείς τσάμπα θερμίδες!

Οκ, μπορεί να είναι η πιο ωραία περίοδος όλου του χρόνου αλλά το θέμα είναι να μείνεις fit τις γιορτές και να μην φορτωθείς τσάμπα θερμίδες. Αυτές οι συμβουλές θα σε βοηθήσουν να μείνεις fit τις γιορτές.

Τραυματισμός γόνατος: 5 tips αποκατάστασης από τον φυσικοθεραπευτή

Το γόνατο αποτελεί τη μεγαλύτερη άρθρωση του σώματος και την πιο πολυσύνθετη και είναι αυτό που απορροφά το μεγαλύτερο βάρος του σώματος, πολύ περισσότερο κατά την άσκηση.

Γιατί δεν αυξάνεται η μυϊκή σου μάζα;

Ένας από τους πιο συχνούς λόγους, για τους οποίους ξεκινάς το γυμναστήριο είναι για να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα, διαμορφώνοντας έτσι ένα καλοσχηματισμένο σώμα. Σε ορισμένες περιπτώσεις ωστόσο γίνονται κάποια λάθη, με αποτέλεσμα να μην βλέπεις το πολυπόθητο αποτέλεσμα. Ο Ιάσων Βασιλειάδης, BSc ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ/MSc (In progress) Strength and Conditioning Metropolitan University of Cardiff σου εξηγεί τι κάνεις λάθος και δεν αυξάνεις τη μυϊκή σου μάζα.

12 ασκήσεις, 7 λεπτά, 1 πρόγραμμα βασισμένο στην επιστήμη

Αυτές οι 12 ασκήσεις χρειάζονται μόνον το βάρος του σώματός σου, μία καρέκλα και έναν τοίχο και μπορεί να συνδυάσουν μία προπόνηση υψηλής έντασης σε περίπου 7 λεπτά σταθερής ταλαιπωρίας. Το καλύτερο; Βασίζονται στην επιστήμη.

1 λεπτό άσκησης την ημέρα: Πού σε βοηθά;

Εάν είσαι της σχολής "ή μια ώρα άσκηση ή καθόλου" μάθε αυτό: πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι αν τρέχεις για 1 λεπτό την ημέρα θα ενισχύσεις τα οστά σου. Έτσι, εάν η έλλειψη χρόνου είναι η δικαιολογία σου για να μην κάνεις (καμία) προπόνηση, ετοιμάσου να φορέσεις τα αθλητικά σου παπούτσια. Ο χρόνος σου μετράει από τώρα!

300x250 blank

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new