TOOLS.

Search Our Site

Δοκιμάσαμε την Race Face SIXC

Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για το ποια είναι η Race Face και για το τι έχει προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια στον χώρο της ορεινής ποδηλασίας.

Με τα κεντρικά της εταιρίας να βρίσκονται στη Μέκκα του mountain bike το Βανκούβερ του Καναδά, εδώ και 20 χρόνια προσφέρει από τα πλέον ποιοτικά περιφερειακά, ενώ έθεσε το σημείο αναφοράς με διάφορα προϊόντα της. Μερικά από αυτά είναι και η σειρά με τις carbon πεταλιέρες, την SIXC και την NEXT, οι οποίες καλύπτουν τον χώρο του freeride/downhill και all mountain/xc αντίστοιχα και αποτελούν την πιο ελαφριά επιλογή, διαθέσιμη αυτή τη στιγμή στην αγορά.

Βέβαια το κόστος είναι αντίστοιχο της φήμης τους αφού χρειάζονται μερικές εκατοντάδες ευρώ για να τις αποκτήσει κάποιος. Το ερώτημα είναι φυσικά αν αξίζουν τα λεφτά τους και αν μπορούν να αλλάξουν το performance του ποδηλάτου, δικαιολογώντας το κόστος τους.

 


 

Κατασκευή

Μην περιμένετε να διαβάσετε ταμπέλα designed in Canada εδώ. Η πεταλιέρα κατασκευάζετε στον Καναδά στο χέρι ενώ η Race Face προμηθεύεται το carbon από την Αμερική.
Αυτό και μόνο δικαιολογεί εν μέρη το κόστος της αφού η παραγωγή δεν έχει περάσει στα χέρια της Taiwan και η διαφορά σε ποιότητα με τον ανταγωνισμό κάνει μπαμ!

 


Εκτός αυτού βέβαια η πεταλιέρα χρησιμοποιεί καινοτομίες στην κατασκευή της όπως το γεγονός ότι έχει αφαιρεθεί υλικό από τον πυρήνα των μπράτσων για να μειωθεί το βάρος.
Η Race Face επίσης ενσωμάτωσε και στην SIXC την τεχνολογία ''cinch'' η οποία καταργεί το spider, με το γρανάζι να κουμπώνει κατευθείαν στον άξονα, κάτι που εκτός από το μειωμένο βάρος συμβάλει δραστικά και στην ακαμψία της πεταλιέρας.
Φυσικά και εδώ συναντάμε την νέα σειρά γραναζιών narrow wide. Παρόλα αυτά φυσικά το χρησιμοποιήσαμε σε συνδυασμό με chain guide αφού η πεταλιέρα μπήκε σε downhill ποδήλατο.

 


 

Λειτουργία

Η sixc αντικατέστησε μια Shimano Saint η οποία μας υπηρέτησε για αρκετά χρόνια χωρίς να βγάλει κιχ.
Παρόλα αυτά ποτέ δεν φανταζόμουν ότι μια πεταλιέρα μπορεί να κάνει τόση διαφορά.
Η διαφορά βάρους είναι το πρώτο πράγμα που διαπίστωσα όχι μόνο σηκώνοντας το ποδήλατο στα χέρια αλλά και στο μονοπάτι με την SIXC να ζυγίζει 540 γραμμάρια και την Saint 750...
Βέβαια δεν είναι το βάρος που αλλάζει την συμπεριφορά του ποδηλάτου αλλά η ακαμψία της η οποία βοηθά δραματικά στην μεταφορά της ενέργειας από το πόδι στη ρόδα, σε μια κατηγορία ποδηλάτου η οποία εκ των πραγμάτων είναι προβληματική σε αυτόν τον τομέα.
Εν ολίγης αυξάνεται η επιτάχυνση αφού με τις ίδιες πεταλιές καταφέρνουμε να αποκτήσουμε μεγαλύτερη ταχύτητα, κάτι που είναι πολύ σημαντικό ειδικά σε σφιχτά μονοπάτια ή πίστες που απαιτούν να δουλέψεις τα πόδια.

 


 

Εν τέλη...
... Θα μπορούσα να πω πως όντως είναι ότι καλύτερο έχουν δει τα μάτια μου. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δικαιολογεί για όλους το κόστος της το οποίο φτάνει τα 550 ευρώ.
Εάν είσαι racer και ψάχνεις να κλέψεις δευτερόλεπτα από παντού, αξίζει.
Εάν δεν είσαι (όπως εγώ) την δουλειά σου την κάνεις άψογα με αρκετά φθηνότερες λύσεις. Άσε που την λυπάσαι τη ρημάδα...

 

+ ακαμψία, look, made in Canada, βάρος, ποιότητα
- κόστος

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new