TOOLS.

Search Our Site

You wanna be Americano…

24 ώρες με το Jeep Renegade...

Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε μόνο για 24 ώρες (δεδομένου ότι η ζήτηση είναι αρκετά μεγάλη) το νέο Jeep Renegade. Σίγουρα δεν αποτελεί άλλο ένα κλασσικό μοντέλο της Jeep, όχι μόνο γιατί εισάγει την εταιρία σε νέα εδάφη από πλευράς target group, αλλά και για άλλους, πιο βασικούς λόγους που έχουν να κάνουν με το ίδιο το pedigree του αυτοκινήτου…

Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή είναι προφανές ότι η εταιρία έχει κάνει μία μεγάλη στροφή μετά την συνεργασία της με την Fiat προσπαθώντας να φέρει τα αυτοκίνητα της πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα, πράγμα που για άλλους είναι καλό και για άλλους όχι τόσο…

Το Renegade λοιπόν δημιουργήθηκε απ ότι φαίνεται  στα πλαίσια αυτής της ανανέωσης και αποτελεί την πρόταση της Jeep στα μικρομεσαία suv,  πράγμα ασυνήθιστο για μια πληθωρική εταιρία που δεν ήταν ποτέ φειδωλή ούτε στο μέγεθος, αλλά ούτε και στα κυβικά.

Φυσικό ήταν λοιπόν οι σκληροπυρηνικοί  funs, οι οποίοι στο μυαλό τους είχαν Cherokee και  Wrangler να ψιλό ξενερώσουν και με το μέγεθος αλλά και με την καταγωγή του.

 

jeepx01.jpg

 

Το Renegade κατασκευάζεται στο Melfi  της Ιταλίας δίπλα στην γραμμή παραγωγής του Fiat 500x με το οποίο μοιράζονται το ίδιο σασί, ενώ και οι κινητήρες είναι οι γνωστοί από άλλα ιταλικά μοντέλα multiair και multijet.

Η αλήθεια είναι ότι και εμείς  στην αρχή ήμασταν λίγο διστακτικοί με το Renegade.

Σίγουρα όταν σου δίνουν ένα Jeep για δοκιμή περιμένεις να ακούσεις έναν αρσενικό v8 και να καβαλήσεις ότι βράχο υπάρχει με την ανάλογη κατανάλωση βέβαια.

Το Renegade δεν τα έχει όλα αυτά, έχει όμως άλλα τόσα...

 


 

Κατασκευή.

Η ποιότητα κατασκευής είναι βελτιωμένη αισθητά σε σχέση με παλαιοτέρα  μοντέλα της Jeep, με τα πλαστικά να είναι καλύτερης ποιότητας και το δέσιμο του αυτοκινήτου να είναι αυτό που πρέπει χωρίς να τρίζει τίποτα.

Σχεδιασμός και εργονομία είναι και αυτά βελτιωμένα με τους χώρους να είναι μεγαλύτεροι  από το Wrangler για παράδειγμα το οποίο είναι σχεδόν διπλάσιο.

Το Trailhawk το οποίο δοκιμάσαμε εμείς είναι  κατά 15mm ψηλότερο και εξοπλισμένο με τις απαραίτητες  ποδιές (skidplates) προστασίας.

 


 

Κινητήρας /κιβώτιο.

Ο δίλιτρος  turbo diesel  168 αλόγων με τον οποίο είναι εξοπλισμένο το trailhawk που δοκιμάσαμε εμείς, μπορεί να μην είναι v8, αλλά είναι υπέρ αρκετός για να κινήσει το αυτοκίνητο εντός και εκτός δρόμου γρήγορα… αρκετά γρήγορα.

Η έκπληξη δε είναι το καταπληκτικό κιβώτιο 9 ταχυτήτων, σχεδιασμένο από την ZF.

 

jeepx03.jpg

 

Για όσους δε γνωρίζουν την ZF καλό είναι να αναφέρουμε πως με το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων εξοπλίζει και το Range Rover Evoque  ενώ είναι η εταιρία που φτιάχνει τις καλύτερες μεταδόσεις αγωνιστικών αυτοκινήτων και σκαφών. NUFF SAID.

Τρομερά kick down ακριβώς την στιγμή που τα χρειάζεσαι χωρίς καθυστερήσεις, τζόγους ή περίεργους ήχους να σε αγχώνουν.

Φυσικά και υπάρχουν οι επιλογές  ανάμεσα σε  Auto, Snow, Sand, Mud και Rock τις οποίες βέβαια δεν προλάβαμε να δοκιμάσουμε για να δούμε κατά πόσο είναι αποτελεσματικές.

 


  

Συμπεριφορά.

On road το αυτοκίνητο σκίζει, παρά το ύψος του και τις εκτός δρόμου καταβολές, δεν μας άγχωσε ποτέ ούτε στις γρήγορες στροφές αλλά ούτε και στις ανοιχτές ευθείες.

Οι επιταχύνσεις και τα ρεπρίζ  θυμίζουν μικρομεσαίο σπόρ αυτοκίνητο ενώ κιβώτιο ταχυτήτων και τιμόνι είναι εκπληκτικά.

Off road δεν προλάβαμε να κάνουμε αρκετά πράγματα, παρά την διάθεση που είχαμε όλοι εδώ στο CORE, να του πιούμε το αίμα.

Αρκεστήκαμε σε μια γρήγορη βόλτα στους χωματόδρομους της Πάρνηθας και του Υμηττού.

 

jeepx02.jpg

 

Το σίγουρο είναι ότι καταλάβαμε ότι δεν έχουμε να κάνουμε με ένα καθαρό off road όχημα (σε σχέση πάντα με παλαιότερα μοντέλα της  jeep), αλλά με ένα πολύ καλό all around αυτοκίνητο το οποίο είναι καλύτερα εξοπλισμένο από τον ανταγωνισμό για πιο σκληρή χρήση.

Δεν απευθύνεται σε αυτόν που θέλει να ψηλώσει  ένα Jeep και να το κάνει το απόλυτο off road όπλο, αλλά σε έναν συνειδητοποιημένο αγοραστή που θέλει να κινηθεί εντός και εκτός δρόμου σε πιο λογικά πλαίσια.

+ κινητήρας, κιβώτιο,  συμπεριφορά

- τιμή 

blank 300x10

300x250 blank

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new