COREfit.

Search Our Site

Πάνω από 77.000 δρομείς έτρεξαν για το Wings for Life World Run

Την περασμένη Κυριακή δρομείς από όλο τον κόσμο ενώθηκαν εικονικά με το app του Wings for Life World Run για να συγκεντρώσουν χρήματα για την έρευνα στους τραυματισμούς της σπονδυλικής στήλης. 

Detox smoothie με μόλις 160 θερμίδες

Τα πράσινα smoothies έχουν γίνει πολύ δημοφιλή σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι μόνο μια σημαντική πηγή βασικών θρεπτικών ουσιών, αλλά και κατάλληλα για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα.

Πώς θα παραμείνεις connected με τους φίλους σου στο Wings for Life App Run

Τι κι αν τρέξεις μόνος; Σε αυτόν τον αγώνα, οι φίλοι σου θα είναι μαζί σου! Δες πώς.

Πάτησες τα 40; 4 ασκήσεις για να χάσεις το λίπος της κοιλιάς

Το λίπος της κοιλιάς είναι σαν την αρμένικη βίζιτα: εάν έρθει δεν θα φύγει ποτέ. Και το γεγονός ότι μεγαλώνεις αυτό δεν σημαίνει ότι και η κοιλιά σου πρέπει να κάνει το ίδιο!

2 απλές συνταγές για να φτιάξεις μόνος σου παγωτό πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη σου δίνει ενέργεια, τονώνει τη μνήμη σου, κάνει αποκατάσταση και χτίζει πιο δυνατό μυϊκό ιστό.

ΑΥΤΗ είναι η απόλυτη άσκηση για τους τρικέφαλους!

Αν δεν γυμνάσεις τώρα τους τρικέφαλους, τότε πότε; ΑΥΤΗ είναι η απόλυτη άσκηση για τους τρικέφαλους: βυθίσεις σε πάγκο! Εύκολη, απλή, την κάνεις οπουδήποτε και έχεις σούπερ αποτελέσματα. Μάθε όλα τα μυστικά της.

Τα οφέλη του να τρέχεις μόνος

Η καραντίνα είναι ευκαιρία! Το τρέξιμο έχει πολλά οφέλη, αλλά υπάρχουν ορισμένα που θα ανακαλύψεις τώρα που πρέπει να τρέχεις μόνος σου.

Ορισμένες μυρωδιές μπορεί να προκαλούν ημικρανία

Πάνω από το 5% των ενηλίκων στις δυτικές χώρες υποφέρουν από ημικρανία. Τα συμπτώματα, εκτός από πονοκέφαλο στο ένα μέρος του κεφαλιού μπορεί να περιλαμβάνουν ναυτία και ευαισθησία στο φως. Συνήθως προκαλούνται από αιφνίδιες αλλαγές στις φυσικές χημικές ουσίες που βρίσκονται στον εγκέφαλο.

Κοιλιακοί χωρίς κοιλιακούς, γίνεται; Γίνεται!

Θέλεις να κάνεις κοιλιακούς χωρίς κοιλιακούς; Μπορείς. Βέβαια το σωστό ερώτημα είναι: θες να δεις τους κοιλιακούς σου ή να τους γυμνάσεις; Αν θέλεις να τους γυμνάσεις υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορείς να προσθέσεις στην 45λεπτη προπόνησή σου και έπειτα από έξι μήνες να δεις αποτέλεσμα – αν και θα χρειαστεί τρελή προσπάθεια και αυστηρή διατροφή για να δεις το six pack σου φέτες. Αν όμως θέλεις να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά τρεις απλοί κανόνες θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις.

Έφαγες πολύ σήμερα; Να τι θα σε αδυνατίσει αύριο

Συνέχισε το διατροφικό σου πρόγραμμα και ασκήσου και σε δυο το πολύ τρεις μέρες το σώμα σου θα επανέλθει.

Γυμναστική κατά τη διάρκεια της καραντίνας

Η Gabriella Ellyse δείχνει μια νέα τεχνική προπόνησης για να γυμνάσει τους γλουτούς της, η οποία απαιτεί την βοήθεια του συντρόφου της, Axell Hodges.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new