COREfit.

Search Our Site

Πώς να κάνετε γυμναστική φορώντας τη μάσκα σας

Nέα έρευνα υποδεικνύει ότι υγιείς άνθρωποι μπορούν με ασφάλεια να φορούν μάσκα ενώ ασκούνται έντονα.

Οι ερευνητές αξιολόγησαν την αναπνοή, τους παλμούς, την πίεση και το επίπεδο οξυγόνου σε 12 εθελοντές καθώς ασκούνταν σε στατικό ποδήλατο ενώ φορούσαν και δεν φορούσαν μάσκα. Υπήρχαν 6 γυναίκες και 6 άντρες, με μέση ηλικία τα 40 έτη. Κανένας δεν είχε προβλήματα υγείας.

Υπήρχαν λίγες μικρές διαφορές σε ορισμένες μετρήσεις όταν οι συμμετέχοντες φορούσαν ή δεν φορούσαν μάσκα αλλά καμία ένδειξη κινδύνου για την υγεία, αναφέρει η έρευνα.

Πώς όμως να γυμναστείς σωστά φορώντας τη μάσκα σου

Φόρεσε τη σωστή μάσκα.

H σωστή μάσκα για να γυμναστείς είναι αυτή που είναι λιγάκι πιο χαλαρή και αφήνει τον αέρα να την διαπερνά. Σίγουρα δεν πρέπει να φορέσεις κάποια που περιορίζει τη ροή του αέρα. Είναι καλύτερο να επιλέξεις και μία μάσκα που είναι αδιάβροχη και πλένεται για επόμενη χρήση.

Επίλεξε τον σωστό τύπο άσκησης.

Καλό είναι να αποφεύγεις τα πολύ ζεστά δωμάτια με πολλά άτομα, τις έντονες αερόβιες ασκήσεις και τα πηδήματα, όταν φοράς μάσκα. Μπορείς να κάνεις γρήγορα σπριντ ή έντονες ολιγόλεπτες αερόβιες ασκήσεις και μετά να κάνεις ένα διάλειμμα. Είναι σημαντικό να επιτρέπεις στον εαυτό σου να χαλαρώσει και να εγκλιματιστεί, παίρνοντας έπειτα λίγο καθαρό αέρα και πίνοντας λίγο νερό. Η καλύτερη άσκηση που μπορείς να κάνεις φορώντας μάσκα είναι η γιόγκα.

Δώσε προσοχή στα μηνύματα που σου στέλνει το σώμα σου.

Επειδή πολλά μπορούν να συμβούν όταν αναπνέεις πολύ έντονα φορώντας μάσκα, θα πρέπει να προσέχεις πόσο σφιχτή είναι η εφαρμογή της, καθώς μπορεί να περιορίσει σημαντικά τη ροή του αέρα σου. Σίγουρα αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θέλεις να συμβεί όταν το σώμα σου χρειάζεται παραπάνω ποσότητα οξυγόνου την ώρα της έντονης άσκησης. Σε κάθε περίπτωση, αν νιώθεις ότι πιέζεται πολύ η αναπνοή σου, σταμάτησε αμέσως.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new