COREfit.

Search Our Site

Παράλειψη πρωινού σημαίνει απώλεια πολύτιμων θρεπτικών συστατικών

Μια ανάλυση για περισσότερους από 30.000 Αμερικανούς έδειξε ότι η παράλειψη του πρωινού -και άρα η έλλειψη ασβεστίου από το γάλα, της βιταμίνης C και άλλων βιταμινών από τα φρούτα και τα εμπλουτισμένα δημητριακά- πιθανώς αφήνουν τους ενήλικες χωρίς πολλά θρεπτικά συστατικά για ολόκληρη την ημέρα.

Πώς να γυμνάσετε όλο το σώμα χρησιμοποιώντας kettlebell

Tα kettlebell είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της προπόνησης στα περισσότερα γυμναστήρια. Μπήκαν δυναμικά στη γυμναστική μας τα τελευταία 10 χρόνια και εξελίχθηκαν σε μια καινοτόμα άσκηση για όλο το σώμα.

Το workout της Adriana Lima που την κρατάει σε φόρμα

Η Adriana Lima δε χρειάζεται συστάσεις. Η Βραζιλιάνα, πρώην άγγελος της Victoria’s Secret, καταφέρνει να διατηρείται σε εκπληκτική φόρμα.

Δροσερό παγωτό αβοκάντο για ατελείωτη απόλαυση

Σπιτικό παγωτό με αβοκάντο, με ελάχιστες θερμίδες και απίστευτα υγιεινό.

Γρήγορο περπάτημα ή τρέξιμο; - Τι είναι τελικά καλύτερο

Τόσο το γρήγορο περπάτημα, όσο και το τρέξιμο, παρέχουν οφέλη για την υγεία, όμως το πρώτο, σύμφωνα με έρευνες μειώνει τον κίνδυνο για την καρδιά ακόμα περισσότερο σε σχέση με το δεύτερο.

O μαραθωνοδρόμος Νίκος Πολιάς σε προσκαλεί στο Wings For Life World Run!

Ο μαραθωνοδρόμος, Νίκος Πολιάς, μοιράζεται μαζί μας τις κορυφαίες στιγμές της ζωής του & τί τον ωθεί να προπονείται κάθε μέρα, ενόψει του Wings For Life World Run στις 9 Μαΐου.

Νηστεία: Τι πρέπει να προσέχουμε για να μην πάρουμε κιλά

Η περίοδος της νηστείας είναι μια περίοδος που απαιτεί την αποχή από τρόφιμα ζωικής προέλευσης και έτσι η διατροφή είναι βασισμένη κυρίως σε τρόφιμα φυτικής προέλευσης, όπως φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, όσπρια και θαλασσινά. Αυτό αποτελεί μια καλή ευκαιρία για να κάνουμε αποτοξίνωση από τα κορεσμένα λιπαρά και τη χοληστερίνη.

Ακόμη και η μικρής διάρκειας διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης έχει οφέλη

 Η διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης (HIIT) έχει γίνει δημοφιλής καθώς είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος βελτίωσης της υγείας. Αυτό είναι σημαντικό σήμερα καθώς οι χώρες σε όλο τον κόσμο βγαίνουν από τα lockdown λόγω του κορωνοϊού και αναζητείται ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος άσκησης.

Η κακοκαιρία μπορεί να προκαλέσει ημικρανίες

Οι πονοκέφαλοι και οι ημικρανίες συνδέονται με τον καιρό και οι επιστήμονες διερευνούν τους μηχανισμούς δράσης.

Όλη η αλήθεια για να φτιάξεις κοιλιακούς πέτρα!

Δεν είναι αδύνατο να φτιάξεις κοιλιακούς πέτρα! Μάλιστα, είναι κάτι περισσότερο από δυνατόν, αρκεί να υπάρχει υπομονή, προσεκτική διατροφή και ευλαβική δέσμευση στο προπονητικό σου πρόγραμμα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αποκτήσεις κοιλιακούς με γράμμωση. Και με τη βοήθειά μας, θα μπορέσεις να το κάνεις σαν επαγγελματίας. Αυτός ο χρήσιμος μικρός οδηγός είναι για σένα.

Tips & Tricks για το Red Bull Σκαλάκια

 Οι παρακάτω συμβουλές πιστεύουμε πως θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την επίδοσή σου στη συγκεκριμένη διαδρομή αλλά οι περισσότερες έχουν εφαρμογή και θα σου φανούν χρήσιμες σε κάθε ορεινό αγώνα.

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new