COREfit.

Search Our Site

Fit Motivation #23

Συγκεντρώσαμε μερικές φωτογραφίες ανδρών και γυναικών που ανέβασαν στα social media από τη στιγμή που γυμνάζονται με τον δικό τους τρόπο.

Πάτησες τα 40; 4 ασκήσεις για να χάσεις το λίπος της κοιλιάς

Το λίπος της κοιλιάς είναι σαν την αρμένικη βίζιτα: εάν έρθει δεν θα φύγει ποτέ. Και το γεγονός ότι μεγαλώνεις αυτό δεν σημαίνει ότι και η κοιλιά σου πρέπει να κάνει το ίδιο!

Υπάρχει ΕΝΑΣ και μόνος λόγος να πάψεις να ξαναγεμίζεις τα πλαστικά μπουκάλια νερού. Δες ποιος!

Πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι η επαναχρησιμοποίηση ενός πλαστικού μπουκαλιού νερού είναι μια τεράστια οικολογική πράξη προς την ανθρωπότητα και το περιβάλλον.

2 απλές συνταγές για να φτιάξεις μόνος σου παγωτό πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη σου δίνει ενέργεια, τονώνει τη μνήμη σου, κάνει αποκατάσταση και χτίζει πιο δυνατό μυϊκό ιστό.

Το απόλυτο ξηροκάρπι: 6 ξηροί καρποί για όσους αθλούνται

Μια χούφτα μόνον από αυτούς ενισχύουν την αντοχή σου, βοηθούν στην αποκατάσταση, αυξάνουν τον όγκο σου και σου χαρίζουν υγεία! Αυτοί είναι οι 6 ξηροί καρποί για όσους αθλούνται.

Fit Motivation #22

Συγκεντρώσαμε μερικές φωτογραφίες ανδρών και γυναικών που ανέβασαν στα social media από τη στιγμή που γυμνάζονται με τον δικό τους τρόπο.

Fit Motivation #21

Συγκεντρώσαμε μερικές φωτογραφίες ανδρών και γυναικών που ανέβασαν στα social media από τη στιγμή που γυμνάζονται με τον δικό τους τρόπο.

Τα 3 λάθη που κάνεις όταν παίρνεις βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής

Όλοι κάνουμε λάθη. Καιρός να τα διορθώσουμε λοιπόν!

Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τη διατήρηση του κινήτρου σου, ίσως κάνεις λάθος προπόνηση. Βρίσκοντας ένα πρόγραμμα άσκησης που ταιριάζει στο προσωπικό σου στυλ μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις πιστός στην προπόνησή σου και να μην τα παρατήσεις. Μάθε ποια είναι η πραγματική σου fitness προσωπικότητα κάνοντας το παρακάτω τεστ.

Συγκεντρώσαμε μερικές φωτογραφίες ανδρών και γυναικών που ανέβασαν στα social media από τη στιγμή που γυμνάζονται με τον δικό τους τρόπο.

5 εύκολες ασκήσεις δικέφαλων

Μην σπαταλάς ενέργεια και χρόνο σε μακροχρόνια και ανούσια προγράμματα. Αυτές οι 5 εύκολες ασκήσεις θα αυξήσουν τους δικέφαλους σου αρκεί να έχεις ένα ζευγάρι αλτήρες. Γυμνάζοντας τους δικέφαλους, ουσιαστικά γυμνάζεις τον κύριο μυ των χεριών. Υπερτροφία στους δικέφαλους σημαίνει υπερτροφία στα χέρια. Αυτές οι 5 ασκήσεις δίνουν όγκο στους δικέφαλους χρησιμοποιώντας κάποιες βασικές ασκήσεις.

300x250 blank

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new