COREfit.

Search Our Site

Ένα γρήγορο fitness session με τον Νικόλα Πλυτά!

Ο 22χρονος Νικόλας Πλυτάς μας έχει συνηθίσει να παίρνει τη σανίδα του και να ανακαλύπτει συνεχώς τα πιο απρόσμενα μέρη για να βγάζει τα εντυπωσιακά του tricks! Αυτή τη φορά, αφήνει στην άκρη το board του και μας μιλάει για τη γυμναστική, τη διατροφή, τους φόβους του, αλλά και για το πως θα βελτιώσεις τα skills σου!

Πώς είναι ένα τυπικό 24ωρο της καθημερινότητάς σου.

Η καθημερινότητά μου διαφέρει από εποχή σε εποχή. Την χειμερινή περίοδο, που ετοιμάζομαι για αγώνες, το πρόγραμμά μου είναι διαφορετικό. Ξυπνάω το πρωί και πάω κατευθείαν για προπόνηση. Κάνω καλό ζέσταμα και δύο ώρες ski. Μέσα στην ημέρα κάνω όλες μου τις δουλειές και το απόγευμα κάνω γυμναστική. Μετά έχω όλο το χρόνο δικό μου!

Πόσες ώρες την μέρα γυμνάζεσαι; Τι γυμναστική κάνεις και τι είδους ασκήσεις περιλαμβάνει;
Το σκι που κάνω είναι πολύ κουραστικό και επίπονο, άμα κάνεις πολύ. Οπότε, η μισή ώρα που κάνω το πρωί ισοδυναμεί με πολύ παραπάνω ώρα. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό! Για να αποδίδω καλά μέσα στο νερό, χρειάζεται πολύ γυμναστική. Για αυτό, κάθε μέρα γυμνάζομαι περίπου 45 λεπτά. Οι ασκήσεις που επικεντρώνομαι είναι κυρίως ασκήσεις έκρηξης. Δηλαδή ασκήσεις που με βοηθάνε να γίνω πιο γρήγορος και πιο εκρηκτικός. Ένα βασικό παράδειγμα τέτοιας άσκησης είναι τα push ups με παλαμάκια ή τα burbees. Επίσης, κάνω πολλές ασκήσεις του κορμού, αλλά και πρόληψης και αποφυγής τραυματισμών. Η ευλυγισία είναι επίσης πολύ σημαντική! Για αυτό δεν παραλείπω ποτέ τις διατάσεις. Αλλά, για να καταλάβεις, αν καμιά φορά είμαι κουρασμένος και δεν είμαι σε κατάσταση να κάνω γυμναστική, θα κάνω ζέσταμα και μετά μόνο διατάσεις.

Θεωρείς την πνευματική άσκηση εξίσου σημαντική με την φυσική; Συμβάλει στο να βελτιώνεσαι σαν αθλητής;
Πιστεύω ότι σαν άνθρωπος πρέπει να δουλεύεις όλα τα κομμάτια του εαυτού σου το ίδιο. Δεν πρέπει να αφήνεις τίποτα στην άκρη. Ακόμα και να έχεις όλο το ταλέντο του κόσμου και να είσαι σε άριστη σωματική κατάσταση, άμα δεν είσαι πνευματικά καλλιεργημένος θα είναι πολύ πιο δύσκολο να φτάσεις στην κορυφή.


Πρέπει να δουλεύεις όλα τα κομμάτια του εαυτού σου το ίδιο
Αθλητές σαν και εσένα φαίνεται να μην φοβούνται τίποτα! Υπάρχει κάποιο trick ή (mental) άσκηση που σε βοηθάει να αντιμετωπίζεις τους φόβους σου;
Η αλήθεια είναι ότι το να μην έχεις το συναίσθημα του φόβου, δεν είναι καλό. Ο φόβος πρέπει να υπάρχει, σε φυσιολογικό βαθμό. Να τον κατανοείς και έπειτα να τον μετατρέπεις σε κάτι θετικό. Εμένα προσωπικά με κάνει να σκέφτομαι πιο καλά αυτό που πάω να κάνω και με βοηθάει στο να το κάνω καλύτερα. Αλλά ποτέ δεν αφήνω τον φόβο μου να με πάρει από κάτω. Πριν κάνω κάτι επικίνδυνο το σκέφτομαι καλά, το μελετάω και ύστερα βρίσκω τον καλύτερο τρόπο για να το κάνω.


Είσαι αυστηρός στο θέμα του φαγητού ή κάνεις και παρασπονδίες, εφόσον γυμνάζεσαι τόσο πολύ; Ακολουθείς κάποιο πρόγραμμα; Δώσε μας μια περιγραφή της διατροφής σου.
Στο θέμα της διατροφής δεν είμαι αυστηρός, ούτε έχω κάποια συγκεκριμένη δίαιτα. Παρασπονδίες σίγουρα κάνω και δεν θα σου κρύψω ότι τα τρώω και τα γλυκά μου. Αυτό όμως που προσέχω είναι η ποιότητα του φαγητού. Δηλαδή, δεν θα φάω ποτέ fast food! Το μόνο που δεν αλλάζει ποτέ στην διατροφή μου είναι το πρωινό μου. Κάθε πρωί, με το που ξυπνάω, πίνω πολύ νερό και έπειτα τρώω βρώμη με γάλα και μέλι.

Food to die for;
Sushi, sushi, sushi!


Indoor ή Outdoor Training;
Χειμώνα indoor, καλοκαίρι outdoor. Όσες φορές έχω κάνει γυμναστική έξω τον χειμώνα, μπορώ να πω ότι μου λείπει αυτή η ζεστασιά του γυμναστηρίου ή οποιοδήποτε κλειστού χώρου που γυμνάζομαι. Αλλά όταν ο καιρός είναι ζεστός δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να κάνεις τη γυμναστική σου σε ένα ωραίο γκαζόν ή σε μία παραλία.


Δώσε μας συμβουλές για κάποιον που θέλει να βελτιώσει τα board skills του.
Θα πρότεινα διάφορες ασκήσεις ισορροπίας, κορμού και ευλυγισίας. Επίσης, αρκετά σημαντικό για γρήγορη εξέλιξη στα αθλήματα αυτά είναι ο χρόνος που θα αφιερώσει. Όσο περισσότερη εξάσκηση κάνει, τόσο καλύτερος θα γίνει σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Επίσης, μη ξεχνάει τις ασκήσεις ενδυνάμωσης! Οι ασκήσεις αυτές πάντα βοηθάνε, γιατί το σώμα γίνεται πιο δυνατό και αυτό βοηθάει πολύ στις ασκήσεις πάνω στην σανίδα.

Υπάρχει κάτι ή κάποιος που σε εμπνέει και σε ωθεί να συνεχίσεις όταν τα βρίσκεις "σκούρα";
Γενικά είμαι πολύ θετικός άνθρωπος. Πιστεύω ότι στη ζωή τα πράγματα δεν είναι πάντα εύκολα και έτσι όπως τα θέλουμε, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τα παρατάμε όταν τα βρίσκουμε σκούρα. Διαβάζω πολλά βιβλία σχετικά με την πνευματικότητα, και είναι σίγουρα κάτι που με βοηθάει να κρατάω τη σκέψη μου θετική, ό,τι και να γίνει. Πάντα προσπαθώ να βλέπω κάθε τι που μου συμβαίνει ως μάθημα και έτσι παίρνουν νόημα ακόμα και αρνητικά πράγματα.

 

Ποιο είναι το πρώτο χαρακτηριστικό που παρατηρείς σε μια γυναίκα; Υπάρχει κάποιο σημείο που θες να βλέπεις γυμνασμένο πάνω της;

Κι όμως, το πρώτο πράγμα που κοιτάω πάνω σε μία γυναίκα δεν είναι το σώμα της! Μου αρέσει όμως να βλέπω ότι οι γυναίκες γυμνάζονται και διατηρούνται σε καλή φυσική κατάσταση.

 

Θα μοιραστείς μαζί μας τα μυστικά της επιτυχίας;
Πολύ σημαντικό είναι να μην κοιτάς τι κάνουν οι άλλοι και να αφοσιώνεσαι στην δουλειά σου. Επίσης, θεωρώ πολύ χρήσιμο το να ακούς όλες τις συμβουλές και να μην αψηφάς καμία. Ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που μπορεί να ακούσεις να στο πει κάποιος που δεν περίμενες ποτέ. Αλλά πάνω από όλα, να πιστεύεις στον εαυτό σου!

Επιμέλεια: Όλγα Φωτιάδου
Πηγή: 

300x250 blank

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new