COREfit.

Search Our Site

Κάνε πρώτα αυτό, για να καις λίπος σε κάθε προπόνηση

Εάν θέλεις να κάψεις λίπος υπάρχουν ένα πραγματάκι που μπορείς να κάνεις για να το κάψεις, σε κάθε προπόνηση: Βρες πού και πως καις λίπος με μία μέτρηση.

Εάν θέλεις να καις λίπος είναι πολύ σημαντικό το πόσες ώρες γυμνάζεσαι και σε ποιες εντάσεις. Μπορεί η έντονη γυμναστική να αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό (καύση θερμίδων) τόσο κατά τη διάρκεια της, όσο και κατά τη διάρκεια της ξεκούρασης, µε την προϋπόθεση όμως ότι θα ιδρώσεις τη φανέλα, πολύ. Αλλά αν είσαι αγύμναστος και παχύσαρκος, το να κάνεις για παράδειγμα μία προπόνηση HIΙΤ δεν είναι και τόσο καλή ιδέα. Και αυτό γιατί η μεγάλη ένταση απαιτεί μικρή διάρκεια, επομένως η συνολική θερμιδική δαπάνη μειώνεται, οι θερμίδες που θα κάψεις θα προέρχονται περισσότερο από γλυκογόνο (η μορφή που αποθηκεύονται στο σώμα οι υδατάνθρακες) και λιγότερο από λίπος και, επιπλέον, πιθανότητα να πιαστείς, να έχεις μυϊκούς πόνους ή να κινδυνέψεις από τραυματισμό.

 

Αν γυμνάζεσαι στο διάδρομο, σε υψηλές ταχύτητες, αυξάνεται το γαλακτικό οξύ στο αίμα σου, κάτι που αποτρέπει το σώμα σου από την καύση του λίπους. Αντιθέτως, όταν δουλεύεις σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, δεν βελτιώνεις τη φυσική σου κατάσταση, με αποτέλεσμα να μην αυξάνεται ο μεταβολικός ρυθμός σου.

 

Βρες πού και πως καις λίπος

Κάνε μία μέτρηση μέγιστης καύσης λίπους ή ένα εργομετρικό τεστ. Με αυτό θα βρεις σε ποιες εντάσεις μπορείς να γυμνάζεσαι. Έτσι θα μειώσεις γρήγορα και σωστά το σωματικό σου βάρος, χωρίς επίπονες προπονήσεις. Μέσω της συγκεκριμένης μέτρησης αξιολογείται η προπονητική ένταση, στην οποία επιτυγχάνεται η μέγιστη καύση λίπους από το σώμα σου. Η μέτρηση εκτελείται σε εργοδιάδρομο, συνδυάζεται με ανθρωπομετρία και λιπομέτρηση, διαρκεί περίπου 20 -30 λεπτά και σου παρέχει το δικό σου προπονητικό πρόγραμμα, βασισμένο στα αποτελέσματα της μέτρησης και τις δικές σου ανάγκες.

 

Πριν την εκτέλεση του τεστ χρειάζεται να:

φοράς άνετα ρούχα και αθλητικά παπούτσια
έχεις γευματίσει τουλάχιστον 2 ώρες πριν.
μην έχεις καταναλώσει αλκοόλ 24 ώρες πριν.
μην έχεις καταναλώσει καφέ, τσάι, ρόφημα με καφεΐνη ή ανθρακικό 6 ώρες πριν.
μην έχεις καπνίσει 6 ώρες πριν.
μην έχεις πραγματοποιήσει έντονες σωματικές δραστηριότητες.

Πηγή: wefit

300x250 blank

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new