COREfit.

Search Our Site

Πιες αυτό το νόστιμο ρόφημα για να μειώσεις το φούσκωμα των γιορτών

Εάν δεν έχεις αφήσει πάρτι για πάρτι και τραπέζι για τραπέζι, τότε σίγουρα νιώθεις καούρα και φούσκωμα. Δοκίμασε να πιεις αυτό το νόστιμο ρόφημα για να μειώσεις το φούσκωμα που σου προκαλούν οι γιορτές! Στα plus άλλα 5 tips για το φούσκωμα που θα σε ξεφουσκώσουν.

Η συνταγή για να μειώσεις το φούσκωμα

Για το ρόφημα θα χρειαστείς

10 σμέουρα ή φράουλες

1 κεφίρ

1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου

½ κουταλάκι στέβια

Λίγο peppermint oil

 

Τα χτυπάς στο μπλέντερ όλα μαζί και είναι έτοιμο το ρόφημα κατά του φουσκώματος!

Το κεφίρ είναι γάλα που έχει υποστεί ζύμωση και παρέχει προβιοτικά βακτήρια. Επίσης είναι σχεδόν χωρίς λακτόζη.

Η μέντα έχει αντισπασμωδικές ιδιότητες, και μειώνει τους σπασμούς και τους πόνους που προκαλούν τα αέρια Η μέντα έχει παράδοση ως βοηθητικό της πέψης. Τα φυτικά έλαια που ανευρίσκονται στα φύλλα του φυτού (peppermint oil), και ιδιαιτέρως η menthol, αποτελούν τα συστατικά-κλειδιά. παρ'όλο που και τα μη ελαιώδη συστατικά δρουν συνεργικά στην ευόδωση της λειτουργίας του γαστρεντερικού συστήματος.

 

Τι άλλο μπορείς να κάνεις; 5 tips για το φούσκωμα

1 Μάσησε σπόρους μάραθου μετά το γεύμα: Βοηθά στη μείωση του φουσκώματος και στη μείωση της κατακράτησης νερού. Επίσης, θα φρεσκάρεις και την αναπνοή σου.

 

2 Μείνε μακριά από αλμυρά και επεξεργασμένα τρόφιμα: Το αλάτι και η ζάχαρη αφυδατώνουν τον οργανισμό και προκαλούν φούσκωμα. Πίνε περισσότερο νερό στο τραπέζι. Αν πίνεις και αλκοόλ, απόφυγε τα ανθρακούχα, ζαχαρούχα ποτά και πίνε νερό ενδιάμεσα των ποτηριών με αλκοόλ.

 

3 Πιες λίγο νερό με λεμόνι: Το νερό έχει σημαντική δράση στο φούσκωμα, καθώς η ενυδάτωση βοηθά να αποβάλλεις το υπερβάλλον νάτριο από τον οργανισμό, ώστε να απαλλαγείς από το φούσκωμα. Το λεμόνι βοηθά το πεπτικό και άρα δρα κι αυτό κατά του φουσκώματος, που σημαίνει ότι ο συνδυασμός των δύο είναι ευεργετικός.

 

4 Φάε ανανά: Αποτελεί μοναδική πηγή στη φύση του ενζύμου βρωμελαΐνη. Το ένζυμο αυτό χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες για την καταπολέμηση της δυσπεψίας και τη μείωση της φλεγμονής, που σημαίνει ότι έχεις μια δροσερή και γλυκιά επιλογή για να απαλλαγείς από το φούσκωμα.

 

5 Τρώγε αργά το φαγητό σου στο εορταστικό τραπέζι, ώστε να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να αντιληφθεί το αίσθημα του κορεσμού και να σταματήσει πριν τα... καταβροχθίσεις όλα!

πηγή:wefit

300x250 blank

facebookr icon newtwitter icon newinstagram0icon new